Thursday, May 9, 2013, 1:42:30 PM, Norbert Vastagh wrote:

> Á, ez egy falu főbb kereszteződéseit figyelő rendszer lesz... ;-) Jó nagy
> távolság van a kamerák között, és mindenképpen egy rögzítő kell,
> hogy egy helyen legyen rögzítve, és legyen visszakereshető minden.

Ilyet mi geovisionnel csináltunk, ubiquiti wifivel. Viszont nem értem,
hogy minek a zoom ehhez?

Az IP kamera olyan szempontból jobb, hogy az maga megcsinálja a mjpeg
vagy h264 kódolást, így a proci kevesebbet izzad tőle. Sőt vannak
kamerák, amik maguk megcsinálják a mozgásérzékelést, átlépés
érzékelést stb. Az alá főleg I/O kell, hogy a felvételt ki tudják írni
vinyóra. Ez persze integrált rendszert igényel, azaz nem mondhatod,
hogy a kamerát innen veszem mert itt olcsóbb, a szoftvert meg onnan
mert ott.

--
Best regards,
 Csibra Gergo                            mailto:ge...@csibra.hu