Kiss Gabor <ki...@ssg.ki.iif.hu> writes:

> Hopp, hopp! ne siessünk! Részletezzük csak ezt a néhány másodpercet!
>
> A "belépek gépek BIOS-ába" konkrétan úgy történik, hogy egy adott
> rövidke intervallumban, meg kell nyomnom az F9 gombot. Amikor
> az adott gép ezt írja ki. Nehezítés: nem egyformán gyorsak, nem
> egyszerre jutnak el erre a pontra. (Onnan tudom, hogy négyesével
> végigmentem rajtuk.)

> Szóval mit fogok látni a képen, ha egyszerre lépek be az összes gépre,

Az összes gép boot folyamatát.

> és mi biztosítja, hogy mindegyikhez akkor jusson el az F9,
> amikor kell? :-)

Én a tevés könyv sarkának alkalmas elhelyezésével próbálkoznék először.
Hátha nem okoz problémát néhány extra F9.

> A kérdés az volt: hogy lehetne az NVRAM egészét, és nem csak a
> standard 112 byte-ot manipulálni az adott vason futó Linuxból?

Idézlek: "Mit lehetne itt még tenni azon kívül, hogy arcom verejtékével
mind az összeset egyenként ḿegállítom, kézzel setupolom, aztán reboot?"
Ehhez adtam egy ötletet.

> EHHEZ milyen információt kérsz még?

Az nvramos kérdésedhez nem tudok hozzászólni.
--
                                                              Feri.