Hi,

"Kiss Gabor" <ki...@ssg.ki.iif.hu> írta 2015-06-09 16:00-kor:
> Lehet, bár nem értünk egyet abban, hogy mi a releváns és mi nem.
> De konkrét kérdésekre természetesen konkrét választ tudok adni.

> Nincs, és megint csak hangsúlyozom, nem azt kértem, hogy felgyorsítani
> segítsetek a favágómunkát, hanem kiváltani egy teljesen más koncepciójú
> megközelítéssel. Aminek hosszú távon bontakoznak majd ki a rejtett
> előnyei. :-)
> Tehát egyetlen olyan kérdés nem releváns, ami a setup menüre,
> annak elérésére stb. vonatkozik.

Ok. Openbios, és egyéb custom főzött ilo-k lehetőségét már elvetetted arra
való hivatkozással, hogy gari ugrott.
Miután elcseppentetted, de legalábbis utaltál rá, hogy a garancia neked
fontos lehet. Meg gondolom, akkor az is, hogy Gyártó által támogatott módon
tedd ezt az egész hóbelevancot.

Akkor viszont az nvram írogatás sem épp a gyártó által támogatott, max.
megpróbálod megkerülni, hogy a gyártó rád tudja bizonyítani, hogy amit
elkövettél, azt úgy tetted, ami nem a támogatott út.

> Nekem az az információ értékes, hogy miként lehet programból
> írni/olvasni ugyanazokat az eltárolt biteket, amelyeket általában
> a setup menü révén, interaktívan manipulál az ember.

Személy szerint, nem igazán látom az érdemi különbséget aközött, hogy
melyik "nvram"-ban (beállítások vs. "bios" / "ilo" kód flashelése)
turkálsz, a gyártó által adott interfészeket megkerülve.
Hákolás mindkettő.

> Erre van szükségem. Pont. Nem érdekelnek az interaktivitás felőli
> megközelítések.

Ok. Értjük. Most már tudjuk is.

> (Talán felesleges megemlítenem, hogy ezt én jobban el tudom dönteni,
> mert én ismerem a gondolataimat, az érdekeltségi viszonyaimat, a
> motivációmat, az emberi és tárgyi környezetemet, a hosszú távú
> stratégiámat stb.)

Igen, viszont itt a listán mi a szakmai segítségnyújtással foglalkozunk és
nem a gondolatolvasással.
Ami olyan információ, hogy a feladathoz tartozik, oszd meg és ne várd, hogy
azt is mi találjuk ki.

Üdv,
Gyu