On Wed, Jun 10, 2015 at 10:16:10PM +0200, Benák István wrote:
> Srácok! Nem gondoljátok, hogy emiatt csökkent meg jelentősen a fórum
> látogatottsága, érdeklődés az anno nívós fórum iránt? Méregetitek,
> hogy kinek nagyobb... és ezt rendszeresen. Évek óta nem írtam ide,

Szerintem megerne egy threadet, hogy miert csokkent a forgalom,
es mivel lehetne megnovelni...

Mondhatnam, hogy a flame lista alkalmasabb lenne erre, de vajmi
kevesen vannak oda is feliratkozva. Nem szep dolog ilyet mondani,
de talan elbirna a lista egy ilyen threadet. Kivetelesen :)

Hatha kisulne valami jo a dologbol...

--
                Udvozlettel
                                    Zsiga