> Naistina li imash predvid tochno XF86Config ili XF86Config-4? Shoto az
imam
> fail XF86Config-4, i dokolkoto razbrah, samo ako nego go niama, togava se
> chete staria XF86Config.

mda, prav si, che XFree86 opitva pyrvo XF86Config-4, ako naprimer mu dadesh
sled instalazia Xfree86 -configure, ti generira
XF86Config.new v $HOME. Tova nema znachenie. Za da ne se byrkash,
preimenuvai /etx/XF86Config na neshto drugo, a ako iskash
preimenovai i /etc/X11/XF86Config na XF86Config-4.
Opita li vse pak da slozhish opisanite nqkolko reda?

> Na mene ne mi triabva poddruzka na TTF, taka che tova ne me plashi. Inace
> useshtam XFree86 4.0.2 kato chustvitelno po-burz ot 3.3.6 pone na moia
> skromen harduer (Rendition Verite 2200).

prav si. Da ne govorim za moq oshte po-skromen hardware -- S3Virge 4MB, na
koito s ver. 4 na X-a mozheh da gledam ASF-video, za
razlika ot servera 3.3.6. Shtom ne te pritesnqva - OK. Davai s pylna para
:)))

P.S Btw, ne moga da razbera kakvo udovolstvie im pravi na nqkoi v spisyka da
vklyuchvat celiq star mail pri reply?
Naistina li celiq text ima otnoshenie kym posta? Mnogo e nepriqtno da cheta
15-20, che i poveche reda citiran text.

  • ... Kaloian Doganov
    • ... Nickola Kolev
      • ... Kaloian Doganov