Здравей, Антоне!

Много добре си спомням, когато ти пусна лаконичния, но ценен
BULGARIAN-miniHOWTO в [EMAIL PROTECTED] Тогава не планирах
миграция към XFree86 4.x и този проблем не ме интересуваше. Сега, когато
ми потрябва, го потърсих, но само за да разбера, че съм изтрил
оригиналното съобщение, а пък публичен архив на LS-Develop не
съществува.

Може би трябва да публикуваш в web това miniHOWTO, за да може всеки да
го чете свободно. Твоите обяснения като цяло и този документ в частност
наистина ми свършиха работа и сега аз съм един щастлив потребител на
XFree86 без bglinux. :-)

Благодаря на теб и на всички, които ми отговориха! Да живее българското
GNU/Linux общество! Да живее българският локал!! Долу "четвъвтък"-а! ;-))

    • ... Kaloian Doganov
      • ... Ivaylo Toshev
        • ... Rumen Krasstev
          • ... Ivaylo Toshev