On Wed, 29 Aug 2001 18:11:30 +0300
 "Yavor Atanasov" <[EMAIL PROTECTED]> wrote:
> Ne znam dali ne se opitvam da nadskocha nivoto si na nekompetentnost,
> no vse pka da si kazha:
>
> Vchera razpechatih chisto nov Toshiba Satellite 3000 na shefa.
> Instaliran e Windows ME.
> Kakto znaete Windows-a si trugva i taka, dokato s Linux-a
> ne e bash tuj.
> Inache idejata e mnogo hubava. Samo njakoj trjabva da sedne
> i da izraboti edin takuv paket na bazata na Mandrake ili njakoja
> druga platforma kojato e po User friendly.
>
> Yavor Atanasov

Zdravej!
Ne rabrah mnogo problema ti sus Toshibata, no az suvsem skoro imah
vuzmojnost da si pobluskam glavata s Toshiba Statelite Pro 2600. Toj
behe s boza 98. Interesnoto beshe, 4e Boza 98 beshe specialna versija za
Toshiba. Standartnata boza 98 ne iskashe da vurvi. 4oveka beshe si
skapal malko partishunite s PartitionMagic 4.0. Pusnah instalacijata na
RedHat 6.2, kojato si zaredi suvsem normalno. S fdisk na linux mu
poopravih partishun tablicata i dannite mu se pojaviha. Boza 2000 ina4e
se instalirashe normalno. Ta iskah da kaja, 4e ne sum s vpe4atlenie, 4e
Linux njama da se spravi tam, kudeto m$ se nalaga da si nagajdat
specialno "operacionnite sistemi" (tova e citat - ne sum ubeden, 4e taka
tyrjabva da se nari4at).

4ao!