On Thu, Aug 30, 2001 at 02:33:44AM +0200, Boyan said:

> Pod hibernation imash vpredvid da syspendnesh vyrhu hard diska
> predpolagam. Prav si che e vadjno, shtoto taka modje da izkara mesets na
> baterija. Vsichki modeli koito sym vidjdal na poznati dosega,
>  mogat da go pravjat. Ne znam tochno tvojata spetsifikatsija i koja
> distributsija polzvash, no pri men suse 7.1 sys apm na 2.4.0 se spravja
> otlichno sys vsichki vidove syspend i standby. Ima edna delikatna rabota,
> che trajbva da napravish spetsialen hibernation partition ili file v
> zavisimost ot modela. Pri men naprimer thinkpada raboti ,no pyrvo trjabva
> [...]

Ne znam kakwo tochno e imeto na tazi funkcia wyw Windows -- az polzwam
hibernation, zashtoto taka se kazwashe na staria mi laptop, pyk i taka go
pishe w malkoto tehnicheska dokumentacia (poluchena nai-veche chrez reverse
engineering) za novia.

Obiknoveno hibernation-a se poddyrja ot BIOS-a, bez namesata na OS. Za
sajalenie pro Toshiba-ite ne e taka (s malki izkliuchenia). Oswen
syzdavaneto na file-a, OS-a triabwa da ukaje kyde tochno e tozi file, koi
oblasti ot pametta da se zapishat etc. Ne znam pylnia algoritym -- inache
weche shtiah da imam hibernation :) Avtora na Toshiba Utilities (weche
spomenatia ot men Johnatan Buzzard) pishe che w obshti linii go znae, no
niama da release-ne code-a predi da e siguren che niama bugs.

Inache distribuciata na Linux niama osobeno znachenie -- wsichki programi gi
ima za wsichki wyzmojni distribucii :)

Kato cialo sym dovolen ot laptop-a si (Toshiba Portege 3480CT), no ima 3-4
mnogo dosadni problemcheta -- pri suspend/resume sound card-ata spira da
raboti, triabwa da restartiram kato wkliucha port replicator-a (zashtoto
linux-a scanira PCI bus-a samo pri boot i ne se seshta che se e poiavila
oshte edna PCI shina), triabwa da se rovia iz inet za X drivers za Savage
IX-MV etc.

        Lucho