kolegi stiga ste obsajdali Toshibata..

az ot dve godini imam Toshiba Satellite 2180 CDT i ot samoto i kupuvane
e na Mandrake 7.0

i niama nikavi problemi nito s sound, nito s C nito s Video nito s
modem.. ( makar tshe modema e Win modem)

orginalnia i softuer s naj-goliamo udovolstvie go zatrih s instalacia na
Mandrake 7.0

/ daje edin pat si misleh pak da i sloja original nia in za da moga
posle da izpitam udovolstvieto ot zatrivaneto mu s Lin... :))))))))))/

inatshe na notebooka s golemi bukvi pishe Designed for Microsoft Windows
98