On Wed, 29 Aug 2001, Latchesar Ionkov wrote:

> Hi,

> Programata raboti, no ne moje da pravi wsichko -- naprimer niama kak da
> napravish hibernation pod linux.

Pod hibernation imash vpredvid da syspendnesh vyrhu hard diska
predpolagam. Prav si che e vadjno, shtoto taka modje da izkara mesets na
baterija. Vsichki modeli koito sym vidjdal na poznati dosega,
 mogat da go pravjat. Ne znam tochno tvojata spetsifikatsija i koja
distributsija polzvash, no pri men suse 7.1 sys apm na 2.4.0 se spravja
otlichno sys vsichki vidove syspend i standby. Ima edna delikatna rabota,
che trajbva da napravish spetsialen hibernation partition ili file v
zavisimost ot modela. Pri men naprimer thinkpada raboti ,no pyrvo trjabva
da syzdam takyv special file ili s windoza ili s dosa. Posle linuksa go
razpoznava avtomatichno.