Mislim da napravim okolo 200 fanelki za
sreshtata na grupata.

Prashtam vi primerni izgledi na prednata i
zadnata kartinka. Ako ima hora deto razbirat ot
design na podobni raboti, neka se vklu4at.

Osnovniat problem pri praveneto na fanelkite shte
badat parite. G. Akabliev e govoril s prozvoditeli na
kachetveni fanelki, koito sa gotovi da gi napraviat
za okolo 6 lv/broika.

Smiatame da gi prodavame po sebestoinost, t.e.
vseki meraklia da moje da si vzeme edna ili
niakolko fanelki kato plashta po 6 lv za vsiaka.

Taka ili inache, shte triabva da platim na
proizvoditelia avansovo goliama chast ot sumata
1200 leva, a nie s Gogo mai ne mojem da saberem tolkoz
pari nakup.

Ako mojete avansovo da porachate niakakvi kolichestva,
ili da investirate v tova nachinanie, pishete!

=====
Skelet
====== http://skelet.hit.bg

Everything you'll ever need on one web page
from News and Sport to Email and Music Charts
http://uk.my.yahoo.com

  • ... Jovko Jovkov
    • ... Georgi Georgiev
      • ... Georgi Georgiev