Hi,

On Monday 18 February 2002 17:23, you wrote:

> [...]
> че подкрепяме свободния софтуер.. не, че си купуваме всеки боклук от
> "централата" и после сме големите специалисти... :( Мисля, че с т.нар.
> "пиратство" доста се спекулира. Чудо голямо..; нека някой тук се похвали,
> че няма нито една незаконна mp3 на машината си..; такъв човек или получава
> бая парици (евалла), или просто не знае кво е тва музика. И mp3 е само
> пример - не ми казвайте, че не гледате филми. Или пък че нямате кракната
> програма на Уин-дела си... Ние НЕ СМЕ анти-пиратска ударна група, ние сме
> ЛИНУКСЧИИ (справка - подписа на групата) "В моя компютър има само свободни
<Ironic> Mi po na4ina po kojto si go napisal, az razbiram 4e ima6 i winblows
dql na ma6inata si (kakto mnogo drugi hora, apropos), koeto avtomati4no pravi
i tova izqvlenie gre6no, osven razbira se ako nqma6 i winblows za svopodna
programa ;-PPP
</Ironic>

A otnosno nadpisite, az li4no predpo4itam vuob6te da nqma. Edin pingvin e
dostatu4no krasnore4iv, ne mislite li? Az dazhe bih predpo4el mnozhestvo
razli4ni logo-ta na razli4ni free software proekti, ne samo linux q. Mnogo
sa, i 6te sa malki, taka 4e da ne biqt prekaleno mnogo na o4i. Az li4no ne
bih trugnal s takava teniska po ulicite (geek-look ne mi dopada mnogo, a
teniska s pingvin na neq si mnooogo geek ;-)). Maksimum bih q polzval da si
kopaq domatite s neq. Ta taka, pomislete malko po vuprosa.

> Ясен Праматаров

Cheers,
face

  • ... Jovko Jovkov