I men neshto me pritesnqva nadpisa otzad,...obache tochno v momenta ne mi
idva nikakva seriozna ideq...
Dazhe si mislq - toq nadpis za programite izobshto - ne mozhe li da go
nqma, ne mi se vizhda mnogo nuzhen/smislen...

Za otpred - ideqta e mnogo dobra... nqma li nqkoj designer naokolo, kojto
da gi podredi po malko po-izchisten nachin, taka naistina ne stoi dobre...

p.s. dneska mozhe da pusna GIMP-a i da se opitam da napravq i az neshto,
vupreki che kato se znam kolko sum zle specialno sus risuvaneto....

  • ... Jovko Jovkov
    • ... Georgi Georgiev
      • ... Georgi Georgiev
        • ... Vesselin Kotarov