цитирам  Ivaylo Toshev <[EMAIL PROTECTED]>:
> Не ми харесва надписа отпред - някак си е прекалено строг.
> Отзад - не е ли по-добре да пише : В МОЯ КОМПЮЪР НЯМА ПИРАТСКИ СОФТУЕР!
 НЕ...!!!

 И двете картинки може да ги хване някой дето е ровичкал дизайнерските неща ;) Аз ще
се пробвам, ако направя нещо горе-долу, ще го предложа.
 А за текстовете - аз пък съм против предложения горе! Какво значи това? Важното е не,
че няма пиратски софтуер, а че има само свободен такъв! Ако някой си изпонакупи
боклуците на M$, пак ще е адекватен на надписа.. :-О Въпросът е, че подкрепяме
свободния софтуер.. не, че си купуваме всеки боклук от "централата" и после сме
големите специалисти... :(
 Мисля, че с т.нар. "пиратство" доста се спекулира. Чудо голямо..; нека някой тук се
похвали, че няма нито една незаконна mp3 на машината си..; такъв човек или получава
бая парици (евалла), или просто не знае кво е тва музика. И mp3 е само пример - не ми
казвайте, че не гледате филми. Или пък че нямате кракната програма на Уин-дела си...
 Ние НЕ СМЕ анти-пиратска ударна група, ние сме ЛИНУКСЧИИ (справка - подписа на
групата)
 "В моя компютър има само свободни програми" ;)

Ясен Праматаров

                   \\\\||/

                    (@ @)
----------------oOO--(_)--OOo-----