Hello, grupa.

Sigurno na niakoi ot vas im e pisnalo ot MRTG no poneje ne mojah da
nameria reshenie na moia problem v tyrsachkata na site-a reshih da postvam
kakto se kazva.

Ta nabyrzo estestvoto na problema.

Imam edna mashina s niakolko LAN karti na vsiaka ot koito imam routirani
otdelni grupi ot ip adresi.

Imam MRTG i s IPCHAINS se opitvam da vzimam stoinosti za IN i OUT trafik
za vsiako IP po otdelno.

Problemyt m ie tam che se otchita trafika edinstveno ako dadenia ip adres
izteglia ili predava informacia na servera, koito mu se iaviava i GW i
kydeto e pusnato i MRTG-to.

Ot druga mashina puskam ping kym tova IP i gledam stoinostite no te ne
pomrydvat. Kokato pusna ping obache ot tazi mashina na koiato e MRTG-to
sichko e pushka i stoinostite se natrupvat.

Niamam drugi verigi na tazi mashina osven tezi za MRTG.

Eto i nachinite po, koito se opitvam da logvam traffika.

ipchains -A input  -i eth1 -s 212.116.10.10 -d 0/0  -j ACCEPT
ipchains -A output -i eth1 -s 0/0 -d 212.116.10.10  -j ACCEPT

I eto i drugia metod kydeto efekta e syshtia.

ipchains -A input  -i eth1 -d 212.116.10.10 -s ! 212.116.10.10  -j ACCEPT
ipchains -A output -i eth1 -s 212.116.10.10 -d ! 212.116.10.10  -j ACCEPT

Pak povtariam trafika se otchita SAMO kogato dadenoto IP obmenia
informacia s kompiutera na koito e pusnato MRTG-to

Priemam vsiakakvi predlojenia.

Pazardjik.com System Administrator
email: [EMAIL PROTECTED]
icq: 9362972