On Tue, 26 Mar 2002, Teodor Georgiev wrote:

> vmesto da preotkrivash toplata voda, v "contrib" direktoriata na MRTG si ima
> gotovi scriptove za
> ipchains i iptables accounting. Rabotiat perfektno.
> Na men MRTG mi vyrshi idealna rabota, dosega ne sum imal povod da se oplacha
> ot nego.

Poglednah kakvo ima v contrib no tam imashe script koito countvashe
obshtia trafik na servera ili trafika samo na 1 ip i ne mojah da razbera
kakvi parametri da mu dam za da mi pokazva traffic na mnogo ip adresi.

Kato naprimer moia script go pravi taka
root@wireless:/home/mrtg# ./statslan 61
183535
534741

root@wireless:/home/mrtg# ./statslan 62
29787
304126

I taka natatyk kato pod tezi cifri imam predvaritelno zadadeni IP-ta i
scripta mi vzima za vsiako IP po otdelno statistika.

Problema mi e che ne mi meri pravilno samia rule v ipchains i ne znam kyde
gresha. Otchita mi samo trafik ot server-a kym dadenoto IP i obratno. A az
iskam da otchita vsichkia traffic na tova IP bez tozi ot servera demek
obratnoto na tova koeto poluchavam.

Oh chak i az se obyrkah veche ne znam dali si me razbral ama ako ne si
kaji da obiasnia po-choveshki.

mano