----- Original Message -----
From: "Marian Popov" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, March 26, 2002 10:31 PM
Subject: Re: lug-bg: MRTG and IPCHAINS problem

> On Tue, 26 Mar 2002, Teodor Georgiev wrote:
> Poglednah kakvo ima v contrib no tam imashe script koito countvashe
> obshtia trafik na servera ili trafika samo na 1 ip i ne mojah da razbera
> kakvi parametri da mu dam za da mi pokazva traffic na mnogo ip adresi.

x.x.x.x/x ?

> Problema mi e che ne mi meri pravilno samia rule v ipchains i ne znam kyde
> gresha. Otchita mi samo trafik ot server-a kym dadenoto IP i obratno. A az
> iskam da otchita vsichkia traffic na tova IP bez tozi ot servera demek
> obratnoto na tova koeto poluchavam.
>
> Oh chak i az se obyrkah veche ne znam dali si me razbral ama ako ne si
> kaji da obiasnia po-choveshki.
>
> mano

iskash da ti otchita TRANZITNIA trafik.

slozhi go na forward verigata.

da rechem che i az imam :        PC1, PC2, PC3 -----> {gateway} -->
(((internet)))

iskash da otchitash INTERNET Trafika na vseko PC, a ne tozi ot PC-to do
gateway'a,
shtoto ako na gateway'a ima i mail server, togava shte im se otchita i tova
na PC-tata.

togava slagash forward chain na gateway i merish vsichko:

ot     : PC1|PC2|PC3
kum : ! lokalnia subnet