Izvinqvam se che ne sledq thread-a, obache az ponezhe sum pisal dosta
podobni otchitaniq - da, tova s otchitaneto na edin interface raboti. Az
po princip go pravq taka
ipchains -I input -s usera -i eth1
ipchains -I output -d usera -i eth1
i mi vurshi rabota, dazhe na momenti ne se nalaga da se polzva tova s
-i eth1... napisal sum dazhe neshto - http://ludost.net/chains/, koeto
se zanimava s otchitane - ne e napraveno da se polzva ot vseki, ima si
nuzhda ot dopipvane za specifichni nuzhni, no misle che ot readme-to mozhe
da se razbere osnovnata ideq i da se reshi takuv problem.