моля ви пишете с правилния charset !

На Понеделник 08 Април 2002 13:52, ПавелМихайлов написа:
> Така... добре е, че се зачекна и тази тема. В момента наистина няма
> никаква координация между различните усилия за превеждане на български.
> Има що-годе централизирани отбори за превод на Gnome, KDE и GNU като
> цяло (аз съм координатор на българския отбор към GNU Translation
> Project), но би било добре и техните усилия да се обединят. Има и много
> програми, преведени от отделни хора просто защото са решили да го
> направят и са намерили нужното време. Тези хора могат също да бъдат
> привлечени. По отношение на общата координация най-много ще спечелим от
> [...]

- --
- -=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-
  Regards,                                            AngelFire
      Stanislav Lechev                    <[EMAIL PROTECTED]>
     PGP Key: http://firedust.vega.bg/pgp/StanislavLechev.asc
   Vega Internet Service Provider (tm)  --  http://www.vega.bg
- -=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-=#=-

    • ... Павел Михайлов
      • ... Stanislav Lechev
        • ... Павел Михайлов
          • ... Vasil Kolev