Tova e edin vypros, kojto bi mogyl da otvori edni flame-wars, no vse pak
shte ti otgovorq.

Realno ne izpolzvam Linux nonstop, a samo, kogato imam rabota pod Linux.
Zatova chesto mi se sluchva da izpolzvam razlichni redaktori.

Kato lubim redaktor bih kazal che mi e vim. A gvim+cream e prosto
zestoko.

Ot druga strana SciTE e syshto edin dosta dobyr redaktor, kojto chesto
izpolzvam. Imenno zatova gledam otvreme na vreme da obnovqvam prevoda
mu.

Naskoro probvah i Kate i ostanah ocharovan. Ot vsichko naj-mi haresa
vyzmoznostta da embed-ne edna konzola pod editor komponenta, kakto
i udobniqt file browser otstrani. Tova dosta ulesnqva navigaciqta + tova
kogato vednyz si napravq makefile prosto klickvam na konzolata i
pisha edno make. Taga de shto ima greshki si prolichavat mnogo byrzo ;)
ProSyst Bulgaria Ltd.            Valentin Valchev
48 Vladajska Str.                Project Manager
Sofia 1606, Bulgaria             Dept: mBedded Server/Broadband
http://www.prosyst.com/          Phone: +359 (2) 9523581-107
Leading Software Technology for Open Service Gateways