On Tue, Feb 04, 2003 at 01:10:01AM +0200, Atanas Stoyanov wrote:
> Kakvi textovi redaktori izpolzvate?
> Ako ste v consola ?
> Ako ste s X?
>
> Liubopiten sam, no osven tova se opitvam da nameria edin textov redaktor
> na koito da pravia vsichko, ...ako ima takyv osven emacs koito ne mi
> haresa.
>
> Az v povecheto sluchai izpolzvam fte (X,console) - kogato pisha
> code(php,perl,html...).No taka i ne uspiah da mu compiliram nastroikite i
> da si go naglasia kakto na mene mi haresva.
> Za c/c++ izpolzvam osnovno KDevelop IDE-to(X).
> Povecheto pisma gi pisha sys pine (console) ili Evolution (X).
> [...]

za emacs sym syglasen - spriah da go polzvam, struva mi se nenujno
osoben za polzvane.

za vim, razbira se, moga da kaja samo dobri neshta.

za kate iskam da pribavia kym vsichko kazano, che mnogo me kefi XML
plugin-a mu - prost i genialen. na mene lichno kate kato xml redaktor mi
dava vsichko, koeto mi e nujno - da moga da si izbiram koj element ili
atribut moga da vmykna na opredeleno miasto.

rgds,

ANdrei

  • lu... Atanas Stoyanov
    • ... Georgi Chorbadzhiyski