On Tue, Feb 04, 2003 at 01:10:01AM +0200, Atanas Stoyanov wrote:
> Kakvi textovi redaktori izpolzvate?
> Ako ste v consola ?

vim - hem e super moshten hem moje da se polzva i otdalecheno prez gadni
bavni vrazki bez problem.

> Ako ste s X?

Pak vim ;-)

> Liubopiten sam, no osven tova se opitvam da nameria edin textov redaktor
> na koito da pravia vsichko, ...ako ima takyv osven emacs koito ne mi
> haresa.
>
> Az v povecheto sluchai izpolzvam fte (X,console) - kogato pisha
> code(php,perl,html...).No taka i ne uspiah da mu compiliram nastroikite i
> da si go naglasia kakto na mene mi haresva.
> Za c/c++ izpolzvam osnovno KDevelop IDE-to(X).
> Povecheto pisma gi pisha sys pine (console) ili Evolution (X).

Za poshta polzvam mutt - mnogo moshten, sas Maildri, IMAP, PGP i t.n.
support i sashto kakto vim moje da s polzva otdlecheno prez dosta
mizerni vrazki. Za redaktor vav mutt - vim ;-)

> A kogato sam na remote computer izpolzvam vi (console).

E vim...

> Za ejedevni belejki izpolzvam Kate (X).

Hmm... mai ne sum siguren za kakvo slujat tia belejki, taka che ne moga
da otgovoria ;-|

--
        Theodor Milkov        Head Network Administrator
        Davidov Net           Phone: +359 (2) 730158
  • lu... Atanas Stoyanov
    • ... Georgi Chorbadzhiyski
    • ... Marian Popov
    • ... Valentin Valchev