On 11 03 2003 14:38, Anton Stamenov wrote:
> otnosno efectivnostta sym syglasen s teb

> vsqka firma ima pravo da nalaga nqkakva cenzura na tova do kakva informaciq
> imat pravo da dostypvat slujitelite i po vreme na rabotniq den ot firmeniq
> internet. Ako nqkoi se seshta po-dobyr nachin ot tova da se blokirat
> opredeleni razshireniq i kluchovi dumi prez proxy server, i syotvetno da se
> publikuva statistika na dostypa na vseki edin slujitel...shte se zaradvam
> da go chuq.

po-skoro stava vypros 4e potrebitelite se prakarvat prez (prozra4ni) proxy-ta
bez tqhno znanie ili vypreki tehnoto zhelanie tova da ne e taka ... cache-vat
se personal data i t.n. Vse edno nqkoj da te predstavq nqkyde si i ti da ne
znaesh za tova stoto e transperant-no za teb ;-) ... Drugoto e vse edno da ti
prodam GSM s brymbar inside i ti da ne znaesh 4e az slushkam vseki tvoj hod i
posle papkam mnogo .. grub primer de, kapish ? ;-)

Btw, v UK dokolkoto znam transperant proxing se sankcionira po edin ili drug
na4in ... neka Veso ne zabravq vse pak 4etuk ne e UK ;-) .. ili vse oste sme
dale4ko ot tehnite vyzmozhnosti/moral/principi i kato potrebiteli i
katopredostavitelina kvato i dae usluga ;-) ...

Molq neka ne stava flame ot tazi diskusiq .. naprimer interesno bi mi bilo da
pro4eta za Squid's sibling opit i researching ... samo technical data, bez
prilagatelni ;-)

--
printk("Greets, fr33zb1\n");

    • ... Anton Tenev