Ne govoria za firma. Govoria za dostavchici!!! Izviniavam se,
traibvashe da utochnia.

I vse pak. Nikoi ne kazva, che potrebiteliat v edna firma ima
pravo da zloupotrebiava sys sluzhebnia internet. No syglasete
se, che pod siankata na cenzura i pestelivost se organizira
edno totalno sledene, koeto pravi otnosheniata v edna organizacia
vrazhdebni i sluzhiteliqt se chuvstva podlushvan i sleden.

Iska se managerski duh, malko obiasnitelna deinost i vsichko
shte e normalno.

Az syshto rabotia v organizacia na firmen princip. No tuk nikoi
nikogo ne podslushva i ne sledi. Ako niakoi si nadvishi limita ot
dneven traffic... popada na po-slab kanal i tova e.

Ako nastina ne mozhe po dobria nachin.. togava neka pone
sluzhitelite bydat predupredeni, che syshtestvuva systema za
sledene na internet poseshteniata im i te da znaiat syvsem
iasno da se spodeliat lichna informacia v prav text.

Da se gradi politika na firmena sigurnost na osnovata na podlushvane
ne sluzhitelite pri syvremenite tehcnologii e bezrezultatna i se izrazhda
v represia. Ako edin sluzhitel iska da predava/prodava vytreshnofirmena
informacia, toi mozhe da stori tova po tolkova mnogo nachini, che prosto
da ne mozhe da byde hvanat. Az moga v edin JPG fail da vi implantiram
edin kup tekstova informacia. Mozhe s Foast Fourier Transforming da
vmykvam nezabeliazano tendencii v kartinki, i da pravia steganografski
obmen na informacia... Mozhe nai-otkroveno da kodiram edno pismo s
1024 bitov blowfish i da hvyrlia v panika i systoianie na depresia
vsichki podslushvachi. Mi che ima programi za realiziran na 4096
bitova IDEA... pri tova s kompresia... Znaete li, che az mozhe da
nabutam kodiranata informacia na parchenca v edin doc file? ili v
edno EXE.

Firmite se paziat dobre ot podobni neshta, kato praviat sluzhitelite si
LOIALNI, kogato te se chuvstvat chast ot firmata... inache vsichko
drugo e shpionazh i represia, koiato e nachaloto na kraia na vsiaka
firma. Ne sym kazal razbira se, che traibva da se sledva Japan-skia
model, pri koito se nasazhda fanatichna viarnost kym firmata... no
pone e dobre da se gradi niakakva loialnost u sluzhitelite.

   Pozdravi
      Vesselin Kolev

        • ... Vesselin Kolev
          • ... Ivaylo Toshev