George Danchev wrote:
> interesna diskusiq se zaformi ;-) tezi sys strahovete za svoq secret key systo
> imat osnovanie da se strahuvat, no pyk se pradlozhiha safe resheniq, kojto
> eliminirat tezi opaseniq ... Ostava po-vazhnoto problema s motivaciqta da se
> contribute-va po edin ili drug na4in... ili s dve dumi kym momenta zabravete
> v bg_BG da se pravi nesto svyrzano s free sotware initiatives (az systo sym v
> kupa de;-). Kakto se kazva nqma vreme/vyzmozhnosti/drugi. Tezi koito mogat
> obiknoveno sa full time zaeti ili ne im se zanimava s kyfto i da e
> [...]

Free software osnovno se pishe, kakto se kazva "to scratch an itch". Problema
e che v bulgaria malko hora se zanimavat s pisane na general purpose software
i ot tova sledva i malkoto uchastie na hora v OS proekti (da znam handwaving
but just my .2st).

Povecheto neshta koito sam smetnal, che sa polezni za niakoi drug osven men,
sam gi pusnal kato svoboden softuer. Mnogo drugi nikoga, niama da bydat OS
po edna mnogo elementarna prichna - specializirani sa i niama da sa interesni
za nikoi osven za hora, koito sa v biznesa za koito e pisan softuera. I vtora
prichina grozni sa i me e sram da gi pusna :)

A za programi ot sorta na schetovodni, skladove, etc. imame catch-22 problem,
ne se pishat shtoto linux ne e navliazal dostatychno vyv firmite, a pak tam
ne navliza shtoto niama schetovodni, skladovi, etc programi.

Da ne zapochvam temata za kadyrnostta na "win" programistite i kak biha
prepravili niakoi ot tehnite tvorenia da rabotiat za linux, kadeto niama da
mogat da se opravdavat che "windowsa se e skapal".

--
Georgi Chorbadzhiyski
http://georgi.unixsol.org/

      • ... svetla