On 17 03 2003 22:03, Васил Колев wrote:
> На пн, 2003-03-17 в 20:46, Vesselin Kolev записа:

> Интересно, мисля си, че това няма да има голямо значение, защото за
> сметка на това ще има готови средства за пробиване на кодирания, както е
> сега с exploit-ите, много са малко хората (в сравнение с преди, малко
> хора сега се ровичкат на толкова ниско ниво), които могат да напишат
> нещо такова, но пък стигат, за да има много разпространени такива
> средства.

Тука усещам quantum computer machine атакуващ RSA ;-) ... май се оказва че
готовите и мощни решения са добре дошли за RSA ... колкото повече power толко
по бързо се генероват и ползват дълги ключове точно на тези мощни железа
(think 8192 като скромна дължина ... и нагоре), след което самия мощен и
производителен maniche няма да може да го обърне доста дълго време ... (под
доста разбирай га Слънцето стане бяло джудже;-)  т.е. в крайна сметка
computer power работи за never unbreakable RSA;-) или програсивно
задълбочаващо се unbreakable ... ;-)

>  :))) Знам, че е казано горе-долу на шега, но ме можах да се сдържа :)

и аз не се сдържах ;-) Samir май го е казал ама не на шега ;-)

> p.s. не знам за key party, ама ми напомни следващия път като се види да
> ти дам ключа на Боян Кроснов, и ти да си дадеш твоя... :)

утре по пладне ще се подписваме един друг ;-) в lcpe.uni-sofia ... т.к.
пладнешко удостоверяване на личността ;-)

--
printk("Greets, fr33zb1\n");