Plamba,
predimstovo na Kablenia (goliam internet dostavchik) e imenno v sposobnostta mu da
balansira i regulira ogromen po obem zakupen ot nego Internet trafik.
Ako niakoga si imal neshto obshto s ISP shte razberesh che kogato edno ISP e
prohojdashto to ima problemi ot tochno takyv harakter - malko klienti i ne dobre
balansiran izhodiasth potok , kym niakakyv skypo zakypen vhodiasht.
Dokato porasne dostatychno - vsyshnost edva li niakoga shte nastigne po klienti
Internet dostavchika po kabelnata televizia.

Todorin