On Mon, 28 Jul 2003 16:41:06 +0300 (EEST)
Todor Belev <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Kvartalnia LAN dostavchik zahranva da kajem raion s opredelena kvadratura , da
> priemem sredno 200 PC-ta.
> Dokato ISP-to over CableTV ima teritoria ot cial grad- da priemem niakolko hiliadi
> abonata.
> RAzbira se vsichko zavisi i ot nachina na predlagane na uslugata- t.e. neogranichen
> i po trafik.
> Ako kvartalnia LAN predlaga samo neogranichen - veroiatnostta kupenia kanal da e
> zapylnen na 100% v 100% ot denonoshtieto e goliama.
> ISP -to over CableTV pri mnogoto potrebiteli koito ima i kupenia syotvetno po goliam
> [...]

Имай предвид че има LAN провайдъри, които имат покритие почти 1/2 София и тенденцията
е към уедряване на LAN-новете...
да..точно както стана с dial-up-ите.
Да не говорим че вече става грубо да говорим за LAN-ове от порядъка на 10-ина цели
квартали ;-) Говорим вече за internetwork ;-)

И сега един лозунг:
LAN-ове от всички квартали - обединявайте се! ;-))))

--
"When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly
realized I was talking to myself."

Public PGP key at: http://www.fadata.bg/pgp/micropgp.asc