On Mon, 28 Jul 2003 16:58:49 +0300
Vesselin Kolev <[EMAIL PROTECTED]> wrote:

> Hiliadi izvinenia, no uslugata predlagana po prenosnata sreda ot cabelnite
> televizii e za domashni klienti bez nikakvi pretencii. Nabliudeniata, koito
> za zhalost imah pri 3 takiva dostavchika sa:
>
>  - zaguba na paketi;
>  - vlianie na konstrukciata na prenosnata sreda;
>  - nevyzmozhnost za localen obmen na danni.
>
> Zagubata na paketi si varira v zavisimost ot chasovata zona, v koiato chovek
> pravi izpitanieto. Opredeleno vecher zagubata mozhe da dostigne nad 10%.
> Kogato se obadite na technicheskiat ekip na dostavchika na internet, te shte
> [...]

Прав си за всичко което каза...но трябва да имаш предвид, че почти всички LAN-аджии са
новобранци
в тази сфера а също така и не можеж да очакваш качество на наета линия за цена 30-40
лв ;-)

Пламен

--
"When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly
realized I was talking to myself."

Public PGP key at: http://www.fadata.bg/pgp/micropgp.asc