> С риск да прозвуча глупаво....
>
> Да не би нещо по настройките на dhclient да идва в повече?
> Например един излишен required в повече?

    Казах и преди - не съм с dhclient, а с pump. Трябва да поразуча
по-подробно
    тая помпа :)))

> Апропос... В извадката от tcpdump никъде не успях да видя MAC адреса на
> картата ти. Но за сметка на това пък видях модема (?!?!? или поне някакъв
> модем). Ще приложиш ли някакъв тспдъмп, по време на discover от твоя
страна?

    tcpdump-a беше когато си бях сетнал картата ръчно на 192.168.100.100.
    Какво разбираш под tcpdump по време на discover и как се прави?
    discover беше май скрипт за откриване на хардуер.

> Все повече и повече започвам да подозирам dhclient настройките.
>
> Реда:
> 14:16:05.707843 192.168.100.1.www > 192.168.100.100.32841: FP
> искрено ме притеснява. Това е стандартният адрес на един нерегистриран
модем,
> като на всичко отгоре някой му гледа страницата. Ако това не е твоя
модем( а
> аз мисля, че не е твоя, защото иначе не би могъл да прослушваш), значи си
> намираме интересно занимание за близките седмици....

    Моя е и аз му гледах страницат с Konquer.

> Честно казано съм объркан. Най-добре дай извадка от онова, което ти казах
> по-горе, както и копие от dhclient настройките ти.

    Още довечера ако кажеш как :)))
    И щерката ме пусне на компютъра де :)

Явор Атанасов