Vc pode fazer isso

Limit Backup Time and Load
When you are backing up to disk, you may want to trickle the data over a
longer period of time to reduce the load or hit the disks as hard as
possible in order to reduce the length of time of the backup. Oracle10g
puts you in control with this little enhancement with the new DURATION
clause. It kind of replaces the RATE and READRATE options:

DURATION hh:mm PARTIAL MINIMIZE [ TIME | LOAD ]

With the PARTIAL keyword, RMAN will not record an error if the backup
exceeds the accepted time limit.
MINIMIZE TIME does the backup in the fastest time possible
MINIMIZE LOAD will attempt to do the backup in the target time by
spreading the load over a longer period of time.

Atenciosamente,

/*******************************/
/* Rodrigo Mufalani                          */
/* Oracle 10g Adm Certified Associate */
Aqui na Oi Internet você ganha ou ganha. Além de acesso grátis com
qualidade, ganha contas ilimitadas de email com 1 giga cada uma. Ganha
espaço ilimitado para hospedar sua página pessoal. Ganha flog, suporte
grátis e muito mais. Baixe grátis o Discador em
http://www.oi.com.br/discador e comece a ganhar.

Agora, se o seu negócio é voar na internet sem pagar uma fortuna,
assine Oi Internet banda larga e ganhe modem grátis. Clique em
http://www.oi.com.br/bandalarga e aproveite essa moleza!

Responder a