A Dimecres 07 Febrer 2007 10:15, Jordi Massaguer va escriure:
> Sebas,
>
> jo només he respós al tema de que no hi ha desenvolupadors locals implicats
> a la Linkat. Concretament a la frase, que potser he malinterpretat, de la
> secció d'errors gravíssims :
>
> "Integrar els desenvolupadors locals en el procés."

Crec que aquí no he estat prou clar, o prou fi. Em volia referir, naturalmant,
a desenvolupadors locals EXTERNS al grup d'empreses licitadores.

> i a la frase que va escriure, també el mateix Orestes, fa uns dies:
>
> "estic disposat a donar
> una segona oportunitat a la versió 2 de la linkat, tot i que estic
> convençut que seran incapaços de corregir tot això, senzillament perquè no
> en saben. Sé de què parlo: conec treballadors de l'empresa que va guanyar
> el concurs de la linkat i el que t'expliquen et pot glaçar la sang a les
> venes.
> "

I en aquest punt potser vaig ser injust. Et demano excuses si t'has sentit
ferit (cosa que seria lògica). Però com tu bé saps fer una distribució és una
feina molt feixuga, i tinc la sensació que amb la Linkat s'han volgut
reinventar massa rodes i aprofitar poc (o gens) la feina feta. Tampoc no s'ha
volgut aprofitar l'experiència de gent com Toni Mirabete o Lluís Gras (i
altres, perdoneu que no els pugui citar tots), que tenien experiència directa
en aules informàtiques de centres docents i també capacitació tècnica per
resoldre els problemes inherents a tota distribució.

Però això són altra vegada decisions polítiques. Es podria haver decidit
dedicar més recursos a la creació de documentació i a crear comunitat i no
tants a crear una distribució específica que arrenca amb els dubtes que
esmentava, i potser algun més.

Orestes.

http://www.softcatala.org/wiki/Manifest_PL