A Dimecres 07 Febrer 2007, Jordi Massaguer va escriure:
> Joan,
>
> Però per això no cal desmerèixer la feina dels que, amb les millors
> intencions, hem treballat de valent i treballem en projectes de sw lliure
> com el Linkat, no? (ho dic pel email de l'Orestes sobretot)
>
> I amb això no dic pas que tinguis o no raó en el que argumentes. Tu vius
> molt més d'aprop els problemes que comentes i imagino que deus tenir les
> teves raons, pel que no penso entrar en discutir-ho. Només defenso la meva
> feina, que poc o molt ja deus conèixer.
>
> salut,
>
> jordi

Jo no he pretès mai criticar la teva feina o la de l'equip tècnic que
desenvolupa Linkat. Entenc que la majoria -o tots- els errors greus que
esmento obeeixen a decisions polítiques i/o empresarials que no tenen res a
veure amb la tasca tècnica que les duu a terme.
Repasso:

- Programari obsolet (decisió política sobre quina distro s'usa com a punt de
partida)
- Seguiment dels estàndards (no sé de qui és la culpa però assumeixo que els
desenvolupadors saben perfectament que a /usr no s'hi poden desar dades dels
usuaris)
- Obertura a la comunitat (decisió política, no tècnica)
- Grau de compatibilitat amb paquets externs (no hi ha cap raó tècnica que ho
impedeixi. Per tant, si no ho és serà per motius polítics)
- Manca de suport institucional (òbviament no tècnic)

Orestes.
Més informació a http://www.softcatala.org/wiki/Organitzacio_PLL
http://www.softcatala.org/wiki/Manifest_PL
Arxiu públic: http://www.mail-archive.com/orglliure%40www.softcatala.net/