sharuzzaman:

"least disruption".yup.betul2.staff takkan setutju dengan perubahan
yang mendadak sangat.thats why dalam plan.projek nie makan masa 6
bln,or maybe lebih skit.tp fasa-fasa perubahan tu yang nak kena
slow-slow tapi menjadik.and nak make sure semua orang dapat
follow.first step ntuk aplikasikan OSS,saya dah implement File Server
untuk elakkan masalah virus dalam fileserver.

mengenai CUPS accounting,ntuk PC yang print terus ke printer takde
masalah.just masalah kalau nak scan dengan fotostat.sebab user
authentication tu running dalam mesin.so kalau kite pakai cups,risau
staff boleh fotostat and scan anonymously.:(