haa... that's why lar....
what ever it is make sure pegang ni betul2
"customers always right"
sebab itulah macam manapun diorang yang nak kuar duit kat kita. offer
backtrack tu bagus offer M$ pun bagus offer pepe je janji boleh jual. Woi
ini untuk KOSTEM la .Hampa letak murah sangat macam lah kita ni murah pulak.
Memang patut kalau mahal no more tolong-tolong ini bukan masanya lagi dah...
bro welcome to 21century
Ok oleh kerana pasang winxp pirate standard kedai selalu ambil rm30 #dsktop
shj price differ kalau laptop# oleh kerana kita geng komuniti linux (yang
lebih terhormat) kita ambil double rm60t (sambil membeli leh beramal-konsep
saja). untuk some basic basic stuff linux installer. the price will go up if
customer demanding especially yang nak-nak (tak mahu lepaskan) jugak2
winbdows depa. maksud aku depa nak dual booting maksud aku kita terpaksa
install kan winbdows tu sebab itu kerja kotor so kena ambil duit lebih lagi
untuk cuci ballik tangan kita. hahahha
as for me full integration dgn gamer/production creative studio dan winbdows
dan auxilary cam puppy linux, simple linux or slitaz or whatever sumer sumer
boleh cecah rm 300.

contoh harga
Supreme super Gamer
ArtistX 1.0
Sabily/ubuntu CE
puppy/slitaz/jolicloud

RM300

UEGamer
puppy linux

RM150

uegamer/suse/oshirix/sabily (one only)
dual boot dgn
winbdows xp/7 sedia ada (windows still ok)

RM60

single boot linux

rm60

dual boot linux and
kena install pirate 7 or xp (windows dah screen biru kematian)

RM160

ok harga diatas ditaruh setelah membuat kajian terperinci sekian lamaleh
kerana Winbdows pirate depa nak jugak dan kena pasang kat dioarang riZer
hanya mampu untuk memberikan lifetime warranty untuk linux os tulen sahaja.
Winbdows depa kalau jammed kami tak warranty means that dia kena bayar
lagi.untuk regrub installation

maksudnya simple
janagn letak harga untuk windows installation dalam bill kita/diorang letak
harga untuk linux sahaja. denagn cara itu kita tak payah menagku kita yang
letak winbdows pirate tu kat pc diorang (jika berlaku apa-apa masalah dgn
authority)

IMHO
jangan letak pirate kat depa, request for installation cd yang came with
that pc kalau installation cd dia hanya winME sahaja pun WinME lah janji
ori. kedua kalau depa mangkak tak buat lagi backup DVD untuk 7 vista ORI
depa so itu tugas kitalah kena buatkan dulu kat diorang (pasai tu kena ambil
harga mahal)
ketiga cadangkan hanya linux untuk pc depa yang selalunya ada sticker free
dos. (sebab murah belli yang free dos punya) selalu saya bagi tiga linux
booting sabily,ue gamer and slackware 13dvd untuk pc free DOS ni perg cantik
gila kalau tak bubuh windows untuk pc pc ni.
keempat reasonnyer adalah kerana kita tak nak pc tu kembali kat kita balik
dibelakang hari sebab screen biru kematian. walaupun tak der warranty untuk
winbdows depa, tapi trust me kita jugak akan dapat nama buruk pasai taruh
kat situ bagi ada. (ini adalah dari pengalaman saya sendiri)

terima kasih keran komen anda semua diharap kita dapat berbincang lagi.
harap berikan komen yang buruk sama. tak setuju? dan tak puas hati. (yang ni
lagi menarik)

p/s owh the price above for normal working adult only. budak sekolah dan
minor kena tanya/mintak duit parents depa dulu hahahaha 9just kidding)
pelajar akan dapat special discounted price....