Zaten test deposuda gönüllüler denesin sorunlari tespit etsin diye var.
Bence her sorun icin ayri ayri hata kaydi girseniz iyi olur. Ben de az önce
test deposundan güncelleme yaparken hata ile karsilastim onu bildirdim.
Sizde yaparsaniz resmi depoya girmeden bu hatalarin düzeltilmesini
saglayabilirsiniz.

Iyi calismalar,
Selim

07.03.2007 tarihinde mengucek at gmail.com <mengucek at gmail.com> yazmýþ: