08.03.2007 tarihinde Mehmet Türkoðlu <mrturkoglu at gmail.com> yazmýþ:

> ben bilmiyordum mesela. Ben de þu an hem resmi depo hem contrib ekli.
> Contribdeki uygulamar ondan mý görünmüyor yoksa contrib deposundan sadece
> pisi em komutundan kaynak koddan mý kurulum yapabiliyoruz?

Aslinda bunun sebebi biraz daha farkli cünkü contrib deposu insa edilmemis
paketleri iceriyor. Bu sebeple paketleri göremiyor olmalisiniz. Su anda
paketleri insa edilmis yalnizca iki depo var resmi depo ve test deposu
(devel ve contrib depolari insa edilmemis paketleri iceriyorlar).
Bahsettigim durumda bu iki depoyu eklediginizde pisi yalnizca ilk siradakini
dikkate aliyor ki bunun karisik sebepleri olsa gerek. Örnegin hem resmi hem
test deposu ekli depo listesinde resmi depo birinci siradaysa test
deposundaki güncellemeleri göremiyoruz.

Umarim aciklayici olmustur. (verdigim bilgilerin dogrulugundan 100% emin
olmadigimi söylemeliyim)
Iyi calismalar,
Selim