Arkadaþým
RC de deneme yaptýðýmýza göre yen pk leri kurup denememiz gerekiyor eski
kararlý pk.ler ile yenileri arasýnda küçük farklýlýklar olabilir sistemde
stabil çalýþýp çalýþmadýðýný test edebilmek açýsýndan test pk.leri ile
güreþmemiz gerekir kanýsýndayým.Hoþ oldukça yüklü bir indirip kurma aþamasý
ile günümüzü dolduracaðýz.Varsa yakalayabildiðimiz hatayý raporlayarak kýsa
zamanda kararlý sürüme geçerek Pardus un yeni daha güncel haliyle
kullanabilelim.Kolay gelsin iyi çalýþmalar

07.03.2007 tarihinde mengucek at gmail.com <mengucek at gmail.com> yazmýþ: