07 Mar 2007 Çar 10:17 tarihinde, Fatih Aþýcý þunlarý yazmýþtý:

> Bu sorun kararlý 2007 deposunu kullandýðýnýz için çýkýyor. Test sürümlerini
> denemek isteyenler bu depoyu kullanmalýlar:
>
> http://paketler.pardus.org.tr/pardus-2007-test/pisi-index.xml.bz2

merhaba..
yani, þimdi ben: yüklediðim nvidia sürücülerini ve kernel'ý kaldýrýp, (depoyu
deðiþtirip) sürücüleri yeniden mi yükleyeyim ?..
ve RC de, varsayýlan deponun kararlý depo olmasý bir hata mýdýr ?...
hoþça kalýn..

--
menguceko

Cevap