On Mon, 28 Dec 1998, Mohammad Rosadi wrote:
deleted..
> Kemudian Tentang KISDI. Saya terus terang tidak faham mengapa banyak
> sekali berita yang mendiskreditkan KISDI. Setahu saya, KISDI selama ini
> telah banyak sekali membantu menyuarakan kepentingan Umat Islam, sesuai
> dengan misinya.

menyuarakan kepentingan Umat Islam ?
Umat Islam yang mana nih ? Apa pernah dilakukan survey ?
Berapa persen dari Umat Islam Indonesia yang 'disuarakan kepentingannya'
oleh KISDI ?
Pernahkah KISDI menyuarakan kepentingan rakyat Indonesia yang tertindas
semasa rezime Suharto ?
Setahu saya PRD lebih menyuarakan kepentingan umat Islam daripada KISDI.

salam,
Ian

Kirim email ke