On Mon, 18 Jan 1999, stefan grass wrote:

> ze wzgledu na bliski slub. Doktorzy probowali go przekonac, ze
> taka operacja jest nieodwracalna, ale facet nalegal wiec dokonali
> kastracji. Po operacji, chirurg spytal go czy jego przyszla zona
> zaaprobowala ten zabieg. "O, tak! jej religia nalega na kastracje
> wszystkich mezczyzn". "Pan chyba ma na mysli' circumcision'? "No,
> to wlasnie!wiedzialem ze zaczyna sie na litere c!"

  Ja znam te historyjke w wersji z hrabia, ktory ozenil sie z piekna
Esterka.  Wymawial "castration" z pieknym rrrrr.

Gdy mu po fakcie wyjasniono jak TWemu Anglikowi, odpowiedzial:

Ah, ta wasza nomenklaturrra.

> maszt.
> Stad inna nazwa grecka na jadra: blizniaki (didymoi)

  Czy staropolski czasownik "dyndac" tez wywodzi sie z tego pnia
etymologicznego?

> Pozdrowienia jedrne, Jedrzeju

  Dzieki, nigdy nie wiadomo kiedy moga sie przydac takie pozdrowienia.

> Stefan
>
> PS. A kto pamieta autora "Zakletych rewirow" i jaki byl glowny
> temat tej ksiazki.

  Autora nie pamietam, to byla historia kelnera.

A znasz historie lorda Kimberley (za Silva rerum MG)?

Lord Kimberley obudzil sie po ciezkiej operacji i przy swoim lozku
dostrzegl piekna pielegniarke.

Uszczesliwiony poprosil: Niech sie siostra rozbierze.

Kiedy ta wolno doszla do czwartego guzika chalatu, Lord Kimberley z
westniechnieniem wyzional ducha.

Co to dopiero bedzie w Senacie US of America?

A.

Odpowiedź listem elektroniczym