>Zgoda. Razi mnie tylko bezsens calej tej akcji. Gdy Polska w koncu
>przylaczy sie do Unii to wizy i tak nie beda potrzebne ani obywatelowi
>Kanady, ani Australii. Wiec po co ten caly cyrk? Po co sa te ustawy klocace

z tego co sie orientuje, w tym calym zamieszaniu nie chodzi o obywateli Polski,
Kanady czy Australii ale o obywateli panstw trzecich (czyt. tych na wschod od
Polski) - Unia sie boi, ze po przylaczeniu do niej PLu zostanie nagle zalana
przez ludzikow ze wschodu. Dlatego nalega na zaostrzenie/dostosowanie przepisow
no Unijnej normy (cokolwiek by to mialo oznaczac...)

a ze w PLu przepisy tworza ludzie, ktorzy tego dobrze robic nie potrafia/nie chca
to i potem sa problemy...

lukasz

Odpowiedź listem elektroniczym