Pozdrawia Grzegorz Swiderski!
W srode, 10 lutego 1999 o godzinie 9:31 po poludniu
Pan Witold Owoc napisal:

> Dzisiejszy Biuletyn Prawny MSZ:
>
> W Dzienniku Ustaw Nr 8 z dnia 29 stycznia 1999 roku
> zamieszczono tresc Europejskiej Karty Spolecznej,
> sporzadzonej w Turynie dnia 18 pazdziernika 1961 roku.
> W stosunku do Rzeczypospolitej Polskiej Karta weszla w
> zycie dnia 25 lipca 1997 roku. Panstwa-strony uzgodnily,
> ze przyjmuja za cel swej polityki, ktora bedzie
> realizowana za pomoca wszelkich odpowiednich srodkow,
> zarowno o charakterze krajowym, jak i miedzynarodowym,
> stworzenie warunkow, w ktorych nastepujace prawa i zasady
> beda mogly byc skutecznie realizowane:
> [...]

A kto za wypelnienie tych wszystkich praw zaplaci? A mam prawo
do zrezygnowania z tych wszystkich praw i nie placenia na ich
realizacje? Jesli takie prawo mi nie przysluguje, to ten zestaw
nie jest niczym innym jak dalszym wprowadzaniem niewolnictwa
tylnymi drzwiami. Upadek naszej cywilizacji jest coraz blizszy.

Z powazaniem,
Grzegorz Swiderski,
[EMAIL PROTECTED]
http://www.ciemnogrod.net/Czworaki/grzes/