On Thu, 11 Feb 1999, Grzegorz Swiderski wrote:

Czy Pan si e choc chwile zastanowil przed napisaniem tych ponizszych
stwierdzen?

> Dlatego monarchia z dobra dynastia i miedzynarodowa instytucja
> Kosciola Katolickiego jest wszystkim co potrzeba, aby prawo
> bylo dobre a panstwa dobrze zorganizowane. Nie proponuje nic

Juz pomijajm, ze chyba nikt nie ma pojecia jak z takim stwierdzeniem
dyskutowac--ja w kazdym razie napewno nie--to w ramach zastanowienie,
proponuje Panu taki test:

Sposrod najbogatszych, najlepiej rozwinietych krajow swiata (say pierwsza
20), jak wiele z nich spelnia Panskie warunki?

No wlasnie. :-)

> W kazdym razie tych, ktorzy beda krytykowac monarchie uznaje za
> skutecznie zindoktrynowanych przez komunistyczne szkolnictwo,

Slusznie, tylko pytam kto tak skutecznie zindoktrynizowal  no circa 200
milionow Amerykanow, ba, nawet w czasach, w ktorych o komunizmie nikt nie
slyszal.

Rafal

Odpowiedź listem elektroniczym