Wydaje mi sie skromnie, ze dyskusja jest raczej bezprzedmiotowa, gdyz
naprawde gastka ludzi moze zrozumiec o co chodzi w tej ostatnio jakze
modnej drodze do 'wszelkich mozliwych praw", oczywiscie kosztem innych.
Uwazam nadal i rownie skromnie, ze dalsze "uchwalanie" coraz to nowych praw
socjalnych, doprowadzi wreszcie ot chocby do uznania "malzenstw" miedzy
paniami i tu zostawiam do wyboru zwierzatko, jak i rowniez miedzy panami a
np. kozami lubo owcami.
Ostatecznie bylem 2 lata temu na __ mszy(pelnym nabozenstwie) _dla
_zwierzat- wtedy anglikanskim, ale i obecnie niektore koscioly katolickie
zapowiedzialy i wykonaly, ze tak pisze regularne msze blogoslawieniowe dla
zwierzat. Dlaczego akurat to pisze? Bo wlasnie powolano sie na "ludzkie
prawa socjalne dla religijnych wlascicieli" trzodek i innych zwierzatek.
Padam do nozek,
Wilhelm Glowacki
=======

Odpowiedź listem elektroniczym