On 31 Dec 98 at 12:50, Eva Madry wrote:

> [...]

   Dla mnie niczego. Tylko szkoda ze sie skonczyl. Ten juz taki
 nie bedzie :(

> Dla mnie byl w pelni.  A pod koniec roku spotkalam w pociagu relacji,
> pewnego pana, lat 60, ktory byl zeglarzem.  Jechal na spotkanie do
> swojej dziewczyny, pani dentystki, opowiadal o podrozach, pierwszej
> zonie, drugiej zonie, i swym ostatnim zauroczeniu dla aptekarki z
> Katowic.  Wyszedl z kolejki w aptece i wykrzyknal, ze on juz dluzej nie
> moze i ze ja kocha.  Wszyscy w aptece zdurnieli.

   O krzyczeniu po wychodzeniu z kolejki w aptece to ja jeden dowcip
 znam. Poza tym, aptekarki sa nie najgorszymi kandydatkami
 na zauroczenie. Tylko kupowac u takiej cos na prostate na przyklad...
 Albo viagre. Odkrywa sie czlowiek przed taka aptekarka. Kupujesz
 dla dzieci, tez niedobrze, bo wiadomo ze masz dzieci. A podpaski
 kupowac- zgroza. Co najlepiej kupic, zeby zauroczenie sie
 odwzajemnilo?

> Podarowal jej galazke
> jemioly i pocalowal. Nie wiem jak to zrobil, bo przewaznie to one za
> szybka stoja.

    Stoja za szybka/ wiec zrobil to szybko

> Podarowal mi tez kopie antyhoroskopu.  Z tego horoskopu wynika, jak nic,
> ze Szymoszek jest spod znaku Byka,

    Jak nic jest to pudlo. Spod znaku Byka jest Szymoszek, ale Marta,
  rocznik 1993. Ale uwaga! Jesli Szymoszek spod Wodnika, to
  "jak nic" pod znakiem Byka zostal poczety. Czyli moze, moze.

> Magda Strzelec,

    Ktora Magda? Bo tu mamy co najmniej 3.

> Zycze
> zwierzakom humoru i nowych bawitek od poczatku roku.

     Ciekawe spod jakiego antyznaku jest Pani Ewa. Druga rzecz
   ciekawa, co tam napisali o Byku. Nie tyle wlasnie o Wodniku,
   co Byku....

> Ewa

      Andrzej

Odpowiedź listem elektroniczym