Magdalena Lenarczyk wrote:

> obecny przejdzie jeszcze szybciej..Konia z rzedem temu, kto zatrzyma
> ten spieszacy sie czas, ktorego mi nie staje na madre lektury,
> medytacje, prace spoleczne....Mimo wszystko sadze, ze ten idiotyczny
> system amerykanski z przerwa [obowiazkowa] na lancz kradnie mi
> kawalek dnia, a ponadto czlowiek [w tym i kobieta :-)] nie ma juz
> tyle sil...W kuluarach zastanawiam sie z przyjaciolmi
> nad zyciem (rodzinnym) bez lodowki,
> pralki, piecyka gazowego, miksera, mikrofalowki, telefonu, wody
> biezacej i goracej w kranie itp...

Dla Rybek:

Bez przerwy cos udaja.  Towarzysza im ciagle nieporozumienia w pracy i w
domu.  Czlowieka spod znaku Ryb pod zadnym pozorem nie mozna dopuszczac
do urzadzen bardziej skomplikowanych niz tluczek do dartofli bo popsuje.
Lubia niemieckie filmy pornograficzne ale to po cichu.  Na pokaz chodzi
do kin na Zanussiego choc go to meczy, bo Zanussiego nie rozumie ni w
zab.  Zadna Ryba na pewno prochu nie wymysli.  Dobrze czuje sie w
zakladzie penitenjarnym, a sprawdza sie jak o konroler biletow MPK.

Za te niemieckie filmy pornograficzne pani Uta powinna jakis protest
pisac do autora Andrzeja Koziara.  Niestety nie wiem z jakiej gazety.

em