Wiem, ze to juz bylo dawno, ale dopiero przedwczoraj mnie i meza
naszlo, zeby sprobowac swoich sil. Czy mozna sie dowiedziec
jakie sa odpowiedzi tych zadan:

> * Dla jakiej wartosci m wielomian x^3+y^3+z^3+mxyz jest podzielny
>   przez x+y+z ?
Nam wyszlo 3.

> * Dany jest ciag  a(n)  taki, ze
>
>   a(1) = sqrt (2)     i     a(n+1)=[sqrt(2)] ^ log a(n)   <- przy podstawie 2
>                                   dla n>=1.
>   oraz ciag b(n) jest okreslony wzorem
>
>   b(n) = a(1) x a(2) x a(3) x ..... x a (n)
>
>   Obliczyc  lim b(n)   przy  n---> nieskonczonosci
2?

> Zycze milej rozrywki.
>
> Malgorzata

Oj byla to rozrywka. Uwazam, ze po dziesieciu latach prostego
dodawania i odejmowania, ewentualnie liczenia w potegach dwojki
niezle dawalismy sobie rade, nawet jezeli nasze odpowiedzi sa
bledne :-).

Pozdrowienia,
Ewa