Panie Rafale, Panie Rafale,

IMHO, idzie Pan troche za daaaaaaaaaaaaaleko. Wydaje mi sie nawet, ze
beeeeeeeddddddddaaaaaac az takim ekspertem, troche pokory "ciemniakom" sie
nalezy. Inaczej panska wiedza, erudycja, tudziez lista wydanych publikacji
moze sprowadzic sie do pewnego, jakze krotkiego stwierdzenia:
inteligentny ale  .... .

Pozdrawiam,
Wilhelm Glowacki

Odpowiedź listem elektroniczym