From:                   "W.Glowacki" <[EMAIL PROTECTED]>

> Panie Rafale, Panie Rafale,
>
> IMHO, idzie Pan troche za daaaaaaaaaaaaaleko. Wydaje mi sie nawet, ze
> beeeeeeeddddddddaaaaaac az takim ekspertem, troche pokory "ciemniakom" sie
> nalezy. Inaczej panska wiedza, erudycja, tudziez lista wydanych publikacji
> moze sprowadzic sie do pewnego, jakze krotkiego stwierdzenia:
> inteligentny ale  .... .
>
> Pozdrawiam,
> Wilhelm Glowacki
> ====================

Bardzo dziekuje Panie Wilhelmie za slowa rozsadku.  Przywraca to wiare w
ludzi i mozliwosc ich cywilizowanej komunikacji.  "czlowiek czlowiekowi
wilkiem" nie pasuje jakos do kulturalnego towarzystwa, czy chocby
kolezenskiej grupy.
Nie bede mogl kontynuowac nie tylko tego tematu, ale wszelkiej
korespondencji.  Wybywam bowiem na dlugie, wspaniale i wielce zasluzone
wakacje.  Mam nadzieje ze pod nieobecnosc

Serdecznie Pozdrawiam Pana i sympatycznych czytelnikow.

Andrzej Sikorski.

Odpowiedź listem elektroniczym